Odvody konateľa, ktorý nepoberá žiadny príjem

Home 2 Diskusné Fóra Diskusia o podnikaní, otázky a odpovede, porada Odvody konateľa, ktorý nepoberá žiadny príjem

Táto téma obsahuje 11 odpovedí, má 3 hlasy, a bola naposledy aktualizovaná používateľom  pedro4444 pred 8 rokmi.

Zobrazuje sa 12 príspevkov - 1 až 12 (z celkového počtu 12 )
  • Autor

imported_Pavol Varhanik
    Účastník (Participant)

Ak nepoberáte ako konateľ žiadny príjem, neplatíte ani žiadne odvody.

pedro4444
    Účastník (Participant)

zaujimalo by ma ako je to s konatelom ked som student. Od new roku 2011 ze vyssiel zakon ze kazdy konatel sro. musi platit socialku aj ked nepobera ziadnu mzdu a by ma zaujimalo ako to je aj v pripade ze som student na VS a budem konatelom ake odvody budem platit ked nebudem ziadny prijem si vykazovat z firmy.. za odpoved vopred dakujem

pedro4444
    Účastník (Participant)

no tak to som rad presne tak som to chapal aj ja len jedna znama mi povedala zevraj sa to od noveho roka menilo. a som rad teda ze nie bo potom by sa mi ta sro neoplatila. inac diki palo za rady a aby som to spravne chapal kedze nebudem uvadzat ze poberam nejaky prijem z firmy tak tym padom musia byt firme peniaze nejako na firme ci ako mam tomu chapat ked ja budem konatelom a budem ich spravovat…

imported_Pavol Varhanik
    Účastník (Participant)

No peniaze su na firemnom ucte a z neho sa platia firemne vydavky.

pedro4444
    Účastník (Participant)

pavol vedel by si to tvrdenie ze „Ak nepoberáte ako konateľ žiadny príjem, neplatíte ani žiadne odvody.“ zakonne potvrdit, pretoze dnes som sa na to pytal pravnicky co sa orientuje v zalozeniach sro a mi povedala ze po new roku je taa presne ta zmena ze konatel aj ked nic nepobera musi aj tak platit. hmmmm ty z akeho zakona vychadzas?

p.b
    Účastník (Participant)

zdravím pridám sa do debaty chcem sa spýtať ako je to stými odvodmi aj ja chcem zaloziť s.r.o. ? nebudem poberať žiadnu mzdu ako konateľ .

imported_Pavol Varhanik